Sekretær til Plejecenter Åbakken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Med din systematiske tilgang og punktlige facon, vil dine kompetencer indenfor det administrative felt virkelig komme til sin ret. At kunne agere superbruger og håndtere IT hardware, samtidig med, at du er hjemmevant i forskellige it-systemer som f.eks. elektronisk arkivering og oprettelse af processer, vil alt sammen være en gave for os på Plejecenter Åbakken.

Din uddannelsesmæssige baggrund er kontorassistent måske med speciale i offentligadministration, vi ønsker os en ny kollega, der måske har erfaring på området, men om du kommer fra den private eller den offentlige sektor, det spiller ikke den store rolle, hvis bare du har lyst til at lære.

Vi tilbyder
En arbejdsplads hvor trivsel er i fokus, og arbejdsmiljøet indbyder til åbenhed og tillid til hinanden. Som en del af en medarbejdergruppe, med dygtige engagerede kollegaer, en faglighed i top, arbejdes der med en anerkendende tilgang, der gør en positiv forskel for hinanden og beboerne. Det gode samarbejde er hos os også et fokuspunkt, både med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor du får mulighed for både personlig og faglig udvikling, og du vil opleve miljøet er uhøjtideligt og med plads til humor.

Øvrige kompetencer

  • Du har et positivt mindset, er serviceminded og ressourceorienteret i din kommunikation.
  • Du har flair for og erfaring med at arbejde med økonomi, herunder bl.a. budgetopfølgning, fakturering og betaling af regninger.
  • Du trives med at skulle prioritere i dine opgaver, når der kommer en deadline ind fra sidelinjen.
  • Du har gerne erfaring med vagtplanlægning og overenskomster, da du løbende skal tage stikprøver af vagtplanerne, feriesaldi, samt indberette ferie og lignende på nogle få medarbejdere.
  • Du oplever det som en naturlig del af din funktion, at der kommer diverse ad hoc-opgaver.

Om os
Plejecenter Åbakken ligger i Hurup i Thisted Kommune og består af 54 beboerlejligheder og ca. 75 medarbejdere fordelt på forskellige faggrupper. Vores kerneopgave er at skabe rammerne for det gode hverdagsliv for beboerne, hvilket vi alle bidrager aktivt til uanset funktion, samtidig har vi et produktionskøkken, som leverer mad til beboere på plejecentre samt hjemmeboende borgere.

Løn- og ansættelsesforhold
Efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn.
Stillingen er på 30 timer pr. uge eller efter aftale - med mulighed for fleksible arbejdstider.
Tiltrædelse senest den 1. august 2023.

Vil du vide mere?
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores nuværende sekretær i dagtid på hverdage på telefon 99 17 33 00 eller områdeleder Inge Thomsen på telefon 20 88 11 22.

Send os en motiveret ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse og andre relevante bilag sendes via link i rekrutteringssytemet Signatur.

Ansøgningsfristen er den 20. juni 2023 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 22. juni 2023.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Thisted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Thisted Kommune, Nørre Alle 21, 7760 Hurup Thy

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1546&ERId=82358

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847702

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet