Administrativ assistent for billedkunstner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ assistent for billedkunstner

 

Jeg er billedkunstner og for nylig flyttede jeg fra København til Karby på Mors. I København havde jeg bl.a. en kunsthistoriestuderende ansat som administrativ og PR-assistent. Jeg søger derfor nu en ny assistent, til hjælp med mit administrative arbejde. Arbejdstiden er ca. 4-6 timer gennemsnitlig pr. uge. Der er dog mulighed for flere arbejdstimer i forbindelse med specifikke projekter. Lønnen er 150 kr i timen, som udbetales som B-indkomst.

Det er ikke nødvendigt at du skal mestre alle arbejdsopgaverne eller have alle de kvalifikationer, som jeg nævner herunder. Vi aftaler nærmere hvilke arbejdsopgaver du skal have i forhold til dine interesser og dine kompetencer. Resten af opgaverne vil jeg i så fald få andre til eller selv udføre.

 

Arbejdet kunne bl.a. omfatte:

Opdatering og evt. udbygning af hjemmeside
Lave nyhedsbreve
Synliggørelse på de sociale medier. Du bliver administrator af min facebookside og instagram, og du må gerne komme med flere ideer til yderlig synlighed på nettet.
Mailkorrespondance med samarbejdspartnere og kunder
Løbende opdatering af kartotek over værker. Herunder billedbehandling af fotos
Kontakt til presse og PR-arbejde.
Redigering af tekster.
Projektansøgning, fondsansøgninger
Evt. medvirkende ved projektering af større projekter

Bogføring

Administrere webshop

 

Kvalifikationer:

Du skal være god til at kommunikere og formulere dig på dansk og  engelsk, samt være åben over for nye og ukendte arbejdsopgaver. Du skal også være en selvstændigt arbejdende person, der ind imellem skal træffe dine egne beslutninger. Desuden må du gerne have et vis kendskab til billedbehandling og de forskellige adobe programmer, specielt Photoshop og også gerne inDesign. Du må også gerne have en evne til og interesse i at tilegne dig ny viden om computer-programmer – samt være fortrolig med brugen af sociale medier. Du må også gerne interessere dig for samtidskunst. Det er også en fordel, hvid du har en interesse i samtidskunst.

 

Jeg tilbyder til gengæld:

Et spændende og varieret job, med mulighed for erfaring og indsigt i den danske og internationale kunstverden. Blandt mine nuværende arbejdsopgaver er udstillinger på forskellige museer i Danmark, samt nogle udsmykningsopgaver. Desuden medvirker jeg i en række gruppeudstillinger i år. Jeg er ikke tilknyttet et fast galleri for øjeblikket, men har forskellige løse samarbejder både i Danmark og i udlandet.

Jeg har atelier på min hjemmeadresse, i Karby gamle præstegaard, i den tidligere konfirmandstue. Jeg regner med at vi skal mødes hos mig i starten. Derefter vil du også kunne arbejde hjemmefra, men det er dog min erfaring, at det er nødvendigt at mødes fysisk i hvert fald en gang om måneden her hos mig, gerne et par dage. I den forbindelse stiller har vi en gæstelejlighed, hvor man kan bo.

 Jeg kan træffes på tlf. 28726521 eller på info@petercallesen.com. Se i øvrigt også www.petercallesen.com, eller facebook og instagram, hvor du kan få et indtryk af mit arbejde som kunstner.

 

Ansøgningsfrist 10. august. Ansøgning sendes til info@petercallesen.com

 

Med venlig hilsen

Peter Callesen

Næssundvej 488

7960 Karby

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Thisted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Peter Ravn Callesen, Næssundvej, 7960 Karby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: info@petercallesen.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873134

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet