Controller til Fælles Ejendomsservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du overblik, er god til at sætte i struktur og jonglere med data i Excel? Kan du lide at arbejde med økonomi og servicere kollegaer, så deres hverdag glider nemmere? Har du mod på at være med til at forme en ny funktion i en ny organisering, og mod på, sammen med det team du indgår i, at trække, skubbe og optimere driften og økonomien på hele ejendomsområdet? Så er du måske vores nye controller til Fælles Ejendomsservice i Thisted Kommune.

Fælles ejendomsservice i Thisted Kommune søger pr. 1. december 2023 en controller til at servicere de nye teams og teamledere i den nye struktur for ejendomsservice i Thisted Kommune.

Fælles Ejendomsservice betyder en stor omorganisering, fordi funktionerne på ejendomsområdet samles på tværs af forvaltninger og fagområder, hvorfor mange medarbejdere og opgaver skal løses og organiseres på nye måder. Den fælles ejendomsservice består af tre arbejdsområder: Teknisk Service, Rengøringsservice og Projekter og Rådgivning. De tre arbejdsområder varetager til sammen ejendomsdriften og alle bygningsmæssige opgaver. Fælles Ejendomsservice er organiseret i tre geografiske områder – distrikt Nord, Midt og Syd. Det betyder, at der for hvert distrikt er tilknyttet medarbejdere fra henholdsvis Rengøringsservice, Teknisk Servuce og Projekter og Rådgivning, som er ansvarlige for ejendomsporteføljen inden for deres distrikt. Som ny controller vil du skulle indgå i Projekter og Rådgivning, men skal samtidig også servicere medarbejdere og teamledere fra de to andre områder.

Vi har brug for en medarbejder, der kan være med til at starte den nye fælles ejendomsfunktion op og sætte struktur på opgaveporteføljen. En af de primære opgaver vil være at sætte data i system, således vi konstruktivt kan bruge det til at optimere drift og økonomi på hele ejendomsområdet. Du skal med andre ord sammen med dit nærmeste team sikre et solidt grundlag for den operationelle og strategiske styring af ejendommene og de tilhørende opgaver. Som controller i denne stilling er samarbejde også vigtigt. Du skal have tæt samarbejde med teamledere, medarbejdere og teamkollegaer om mange forskellige typer opgaver relateret til ejendomsdriften og som du skal servicere for dem i. Derfor forventer vi, at du har forudsætningerne for at skabe gode relationer og samarbejder på tværs af fagligheder og afdelinger.

Vi forestiller os, at en controller f.eks. skal varetage følgende opgaver:

  • Udarbejdelse af rapportering, som både giver overblik og detaljeret indsigt i driften af ejendommene med henblik på optimal understøttelse af ledelsesmæssige beslutninger
  • Udarbejdelse og systematisering af data til internt brug
  • Kontrol og godkendelse af fakturaer
  • Hjælpe med udarbejdelse og overholdelse af serviceaftaler med de forskellige institutioner
  • Hjælpe med udarbejdelse af datagrundlag og gennemførsel af udbud
  • Være en aktiv del af teamets øvrige opgaver omkring økonomistyring, udlejning og servicefunktion overfor resten af afdelingen.

Om dig
Til denne stilling er vi ikke låste i, hvilken uddannelses- og erfaringsmæssig baggrund du kunne komme med – det vigtigste er, at du har den rette indstilling og kompetencerne til at løfte opgaverne, som stillingen indebærer. Du kunne have en uddannelse inden for økonomi, være HK’er med relevant erfaring eller have en anden, lignende uddannelse. Du må gerne have erfaring med økonomiske opgaver, men det vigtigste er, at du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for opgaven.
Derudover er du:
  • Struktureret og analytisk
  • God til at tage initiativ
  • Nysgerrig og har gå-på-mod
  • God til at holde overblik og kan jonglere med flere opgaver på samme tid
  • Stærk til Excel og datahåndtering

Stillingen er ny og du vil derfor være med til at forme stillingen i samarbejde med dit team og nærmeste leder. Derfor skal du kunne se dig selv have lyst til at bidrage med løsninger, tænke uden for boksen og udvikle på opgaven samtidig med, at driften skal køre.

Om os
Du bliver en del af en spændende organisation, der stadig er ved at forme sig og hvor du får indflydelse på din dagligdag. God service er omdrejningspunktet og vi skal levere en god og fagligt kompetent service for vores brugere. Vi er en arbejdsplads med fleksibilitet, hvor der er højt til loftet og et uformelt arbejdsmiljø. Vi har respekt for hinanden og hinandens faglighed og sætter faglig sparring og idéudveksling højt.

Du bliver en del af Projekter og Rådgivning, som hører under Drift og Anlæg, der sidder i administrationsbygningen i Hurup og som derfor bliver dit arbejdssted. Dertil har du tæt samarbejde med teamledere og medarbejdere i Rengøringsservice og Teknisk Service under Fælles Ejendomsservice.

Tiltrædelse
1. december 2023 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 37 timer i ugen og løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte sektionsleder Flemming Christensen på telefon 99 17 21 35 for uddybende oplysninger om stillingen.

Ansøgningsfrist
Mandag den 9. oktober 2023 kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt den 12. og 13. oktober 2023.
Samtalerne vil finde sted i administrationsbygningen på Kirkevej 9, 7760 Hurup Thy.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Thisted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Teknisk forvaltning - Drifts- og Anlægsafdeling, Kirkevej, 7760 Hurup Thy

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913409

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet